fredag 2 juli 2010

Kläder

De gånger jag tänker "Jag har inget att ha på mig" menar jag nog egentligen "Jag har inget som jag trivs i" för kläder, det har jag bevisligen massor av! Har gjort en rensning eller omplacering av mina kläder. Har helt enkelt flyttat de kläder som är för små eller de som jag inte trivs i till samma garderob, och de som jag kan ha eller trivs i är i en annan garderob. På så vis slipper man ju leta och prova bland de kläder som man ändå inte kommer att ta på sig.



Annars händer inte så mycket. Är tillbaka i Norrköping och bara njuter av lugnet. I morgon kommer min kompis Lilly hit och sover över. Vi ska gå på bio och se Beck, levande begravd. Får hoppas att den är bra men det tror jag nog. Har sällan sett en Beckfilm som har varit dålig. //Erika

2 kommentarer:

  1. de ska bli så kul o komma erika :) va läng sen nu ju :P håller med dig har inte sett nån dålig beck film :D ses imorn puss o kram // Lilly

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli jätteskoj! Kul med bio också, tror som sagt att filmen är bra :) Puss å kram!

    SvaraRadera