onsdag 7 juli 2010

Det gick ju kanoters!

Igår hade jag och Anders extremt tråkigt så vi bestämde oss för att göra något som jag aldrig har gjort, nämligen paddla kanot! Gick väldigt bra för att vara min första gång måste jag säga. Anders hade tydligen gjort det nån gång när han var yngre men det var flera år sen sist. Vi åkte till Sikargården som ligger vid Simonstorp som bland annat har kanotuthyrning. När vi kom tillbaka hade vi varit ute och paddlat i 2,5-3 timmar. Det var verkligen jättefin natur och jättelugnt vatten. Det bästa var att det bor inte så många vid sjön så man kan i princip stiga i land var som helst. Vi bestämde oss för att vi ska göra om detta nån gång nu i sommar men då ska vi ta med tält så att vi kan övernatta, fiska, bada mm.

Just nu sitter jag och dricker kaffe. Idag blir det startdagen för projektet kan man säga då jag ska följa med en av Tomras tekniker och göra observation av arbetsmiljön. Det ska både bli kul och spännande. Önska mig lycka till! //Erika

1 kommentar: