söndag 30 januari 2011

Paus från vuxenlivet

I min ålder brukar man ibland säga "Det märks att man börjar bli vuxen.." men igår tog vi nog ett kliv tillbaka till barndomen igen. Jag och Lilly käkade nämligen fruktsallad och tittade på Pippi Långstrump! Dock anser jag inte detta vara något dåligt för satan vad kul vi hade och Lillys nya gitarr fick också vara med under kvällen. Tack Lilly för en rolig kväll!

Nu har jag nyligen varit ute med hundarna en sväng och nu intas ett stärkande mellanmål. När detta mellanmål är uppätet ska jag hämta (eventuellt göra) kaffe och rensa bland alla mina papper. Gissar att jag har en hel del onödiga papper liggandes lite här och var samt insatta i mappar. Detta söndagsbestyr ska göras till tonar av lite äldre goa rocklåtar. Väl mött! //Erika

3 kommentarer:

  1. hade en superbra kväll, så kul vi hade :D får göras om snart! då ska ja ha lärt mig spela nått oxå :P puss <3

    SvaraRadera
  2. Hej

    Kikade bara in, fin blogg du har! :)

    Kramar :)

    SvaraRadera
  3. Lilly: Ja nu får du allt öva så att du kan imponera på mig nästa gång ;)

    Julia: Tack så mycket, din blogg är också fin! =)

    SvaraRadera