onsdag 26 januari 2011

Skogsbär och motivation

Kanske att motivationen har börjat komma tillbaka? Både kost och träning har gått exemplariskt idag. Mitt mål som jag ska sträva efter blir nog att kunna spänna bältet ett hål till. Tänkte också väga och mäta mig i helgen. Var länge sedan jag gjorde detta så det kan ju bli intressant.

Prövade en ny Loka-smak idag då jag annars brukar falla för smakerna päron och citron. Men som sagt idag var jag lite vågad och testade smaken skogsbär. Riktigt god måste jag säga så denna smak ska jag garanterat välja fler gånger.


I morgon blir det först vanligt recondjobb i Mjölby för att sedan åka till Tranås och byta en komprimator. Ska bli riktigt kul då jag fann detta intressant och utmanande förra gången. Dock minns jag inte exakt allt men det ska nog gå ändå, ska ju inte utföra arbetet helt själv.

Ha en fortsatt trevlig kväll. //Erika

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ så du är i lilla Mjölby i morgon..trevligt trevligt..
    kramiz sara<3

    SvaraRadera
  2. Ja så om du är uppe tidigt när affären öppnar så kan du se mig in action på jobbet ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. så tidigt orkar jag inte gå upp *Ler* sen har jag minne som en guld fisk ungefär..å hade glömt att du skulle jobba i Mjölby idag :(
    puss å kramiz sara

    SvaraRadera
  4. Haha inte lätt att komma ihåg allt, man ska vara glad om man ens kommer ihåg allt som man själv ska göra :D

    Pöss å kram!

    SvaraRadera