onsdag 19 januari 2011

Träningsupplägg

Idag är jag riktigt nöjd med träningspasset som bestod av styrketräning för biceps och triceps. Hoppas på grym träningsvärk i morgon! Gick även en liten promenad då det inte lär bli någon i morgon då jag ska vara hemma med hundarna. Resten av familjen ska på handboll i Linköping.

Gällande min träning så tränar jag ganska så okomplicerat just nu så att säga. Styrketräningen är tre olika pass innehållande biceps och triceps, endast mage och ben, ländrygg samt rumpa. Finns ingen mening med att börja träna alla muskelgrupper i början utan jag tänker lägga till pass med andra muskelgrupper när jag känner för det.


Själva konditionsträningen består endast av raska promenader men jag har en svag idé om att jag kanske ska börja springa i vår. Vi får se hur det går med den planen..


Idag var vi och jobbade i Norrköping. I morgon är det endast jag och Markus som jobbar då Andreas ska på skidsemester. Så i morgon bär det av till Tranås och Boxholm.


Ha en fortsatt trevlig kväll! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar