söndag 10 januari 2010

Fortfarande lite sjuk

Ingen träning idag heller men troligen någon gång den kommande veckan. Smartare att vila sig frisk än att småträna ändå, då tar det ju bara längre tid att bli frisk. Lite retligt dock att se på när Anders tränar och själv tillbringar man hela dagen i soffan. Har i och för sig tvättat och diskat så lite nytta har jag allt gjort.

Vi ska snart börja laga mat, det får bli hamburgare av kycklingfilé och nyttigt bröd. Mums! Vi försöker verkligen att äta nyttigt nu. Själv ska jag bli ännu strängare nästa vecka. Men kan inte förneka att jag tänker på påsken då jag får mumsa i mig ett litet påskägg. För övrigt är jag integodissugen men det kommer mer nu när jag inte är frisk. Annars kan man ju hålla sig sysselsatt och då minskar tankarna på onyttig mat och diverse andra sötsaker.


Nu på måndag börjar en ny kurs, nämligen sjukdomslära. Ska bli riktigt skoj och jag hoppas verkligen att läraren är bra. Tyvärr har det varit lite nerför med lärarinsatserna den senaste tiden. Men det är ju bara ett halvår kvar. Tiden kommer att gå sjukt fort tror jag. Längtar.. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar