tisdag 19 januari 2010

Spring ungjävlar, spring!

Är nog ungefär så jag skulle säga ifall jag skulle komma på de 3 snorungarna som stryker omkring och ringer på hos folk och kastar snöbollar på husen. De här även varit hos oss. Har sån lust att bara springa ifatt, trycka ner deras fula små nyllen i snön och släpa hem dom till föräldrarna.

Överreagerar? Det är ju bara snöbollar. Jo visst, ska jag då gå ut och tacka för att det inte är sten genom rutorna? Är så trött på dagens ungar och även vuxna i vissa fall. Låt min egendom vara! "Det är ju dumt att uppmuntra då tycker de ju bara att det är kul och fortsätter". Men att inte säga någonting är ju det samma som att det dom gör är okej, eller?

Mer diciplin på folket! I alla åldrar.. tack för mig. //Erika

1 kommentar:

  1. Håller med fullt och fast..de kan slänga snöbollar på varandra å skita i andras..hm hur kommer man ens på tanken att ens komma på att ringa på å slänga in snö...hm de har förlite å göra....

    SvaraRadera