torsdag 14 januari 2010

Snart frisk!

Hej hej hallå! Idag känns det ganska bra med förkylningen. Har inte kunnat träna än men jag städade lite idag och det kändes inte jobbigt alls. För övrigt har jag jobbat med ett grupparbete som jag, Ingela och Sara gör tillsammans. Uppgiften fick vi i samband med sjukdomslärakursen som började i måndags. Känns som en ganska bra kurs och jag tror att det faktiskt finns en del att lära sig här. Det märks även att läraren är en utbildad lärare, visserligen gymnasielärare men ändå mycket bättre på att lära ut än de senaste "lärarna".

I morgon är det skola igen. Ska bli spännande och se ifall tågen går som de ska eller om det blir ersättningsbuss. Mig spelar det ingen större roll faktiskt. När vi började utbildningen fick vi åka buss och det fungerade hur bra som helst.


Har nu i veckan startat en ny blogg som endast kommer att handla om kampen mot min lilla övervikt, http://halsokampen.blogspot.com/ . Jag kommer att fortsätta även med denna blogg och skriva övriga vardagshändelser. Hoppas att ni kommer att följa båda bloggarna. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar