måndag 4 januari 2010

Skavsår men nöjd ändå!

Hej alla glada! Idag har jag redovisat mitt LIA-projekt i skolan och det gick kanonbra! Fick jättemycket beröm och det kändes verkligen bra också. Måste erkänna att jag är väldigt nöjd med mig själv. Har för övrigt invigt vinterskorna, aj säger jag! Har aldrig haft så stora skavsår. Här snackar vi inte små blåsor utan avskalat skinn. Men de var ändå bra på den punkten att de gav bra fäste snön och isen. Vid nästa användning ska jag plåstra och tejpa fötterna, garanterat!

Tränade lite när jag kom hem. Det blev ca 20-25 minuterdansmattan, bättre än inget alls. Har som nyårslöfte att träna något varje dag, om jag inte är jättesjuk såklart. Resten av kvällen kommer inte så mycket att hända. Ska titta lite på www.bonprix.se som har underbart snygga och billiga kläder, både för dam och herr. När jag får min första lön ska jag köpa en massa nya plagg. Satsar på att ha gått ner en hel del i vikt då så det behövs nog en ny garderob kan jag tänka mig, inte mig emot. Ha en fortsatt trevlig kväll! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar