lördag 9 januari 2010

Lugn lördag

Är inte helt pigg idag heller. Inget skoj alls. Hade tänkt att städa iordning och tvätta men får nog göra det i morgon istället och hoppas på att jag är friskare då. Det värsta är att jag inte kan träna, surt sa räven.. Vägde mig i morse i alla fall. Den 28/12 visade vågen 80,4 kg och idag visade den 78,4 kg. Blev väldigt glad för det innebär att jag tränar och äter på ett sätt som passar mig. Hurra för mig!


Ungefär såhär känner jag mig idag, bilden är ifrån Kolmården för några år sedan.


Nästa "mål" är att inte äta godis fram tills påskafton. Då ska jag unna mig ett litet påskägg med gott samvete. Har inga direkta mål med vad jag ska väga vid vissa datum, jag tar det som det kommer. Men målvikten är väl 70 kg just nu och önskad vikt 65 kg. Men är jag nere på 70 kg tills sommaren så inte mig emot.

Idag blir det nog lugnt. Anders har jour så det går inte att hitta på några stora utflykter. Planerna är att handla, vinna på V75 och ringa farmor. Ringer henne ikväll för gör hon något idag så är nog chansen större att hon gör det mitt på dagen än på kvällen. Nu ska det funderas på vad vi ska äta till middag, några förslag? //Erika

2 kommentarer:

  1. BRA JOBBAT TJEJEN! Ja här har vi samma problem vad de gäller maten...men jag har hängt upp nya gardiner så nu är julen helt borta...å hux flux delux så började jag må skit illa..så jag gick å la mig med en hink vid sängen i fall att sov från 14-1630, men nu mår jag ok igen...men mat i dag vet i tusan vad de blir

    Kramiz sArA

    SvaraRadera
  2. Tack! Usch, inget kul men tur att du mår bra nu. Maten kan vara jobbig ibland även då man egentligen tycker att der är roligt med mat. Vi körde en latvariant och köpte hem sushi, men gott var det :)

    Kram

    SvaraRadera