fredag 8 januari 2010

Träningsabstinens!

Idag har jag tyvärr inte kunnat träna, vilket är väldigt frustrerande. Har en liten förkylning i kroppen och det som behövs är vila för att inte göra det värr än vad det är. Testa att köra lite dansmatta med förhoppningar om att jag skulle kunna köra ett lugnt pass men inte ens det gick. Vill träna, nu! Vill ju inte tappa suget igen. Men det är bara att hålla ut och äta bra. Mycket annat kan jag inte göra.




Känner mig kreativ nu och försöker hitta nya saker inom kost och hälsa som kan göra att man blir ännu mer taggad. Då menar jag inte piller och så vidare utan exempelvis nyttig mat. Jag är väldig anti till att folk knaprar i sig en massa tabletter och pulver hit och dit. Proteindrink är en sak efter ett hårt styrketräningspass då aptiten inte är på topp. Tror att väldigt många som exempelvis styrketränar på en "motionär nivå" äter väldigt mycket tabletter som de egentligen inte behöver. Har själv testat ett piller för några år sen som skulle ta bort sötsug och så vidare. Men det blir bara krånglig och dessutom kan man tappa aptiten nästan helt till att bli vrålhungrig. Nej, inget för mig! Mat fungerar utmärkt, dessutom är det ju myket godare eller hur? //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar