torsdag 19 november 2009

Arbetsmiljö undersökning.

Nu känns det som att LIA-arbetet har kommit igång. Idag var jag med på två stycken arbetsställen och gjorde en utvärdering/undersökning av arbetsmiljön. Då det inte finns några protokoll som passar så bra in på service och recondtekniker fick jag skapa ett eget. Var lite fundersam på hur det skulle bli att utföra i verkligheten men måste säga att jag blev positivt överraskad. Fick nog med det som är mest väsentligt. Kändes också lite konstigt att åka med och utföra helt andra arbetsuppgifter än man brukar, då jag själv har jobbat med detta yrke tidigare.



Resten av dagen ska ägnas åt att sammanställa undersökningen, göra träningsprogram, eventuellt sy och en liten kvällspromenad. Känner mig äntligen nästan helt frisk så ska bli skönt att röra lite på sig! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar