fredag 13 november 2009

Glögg-och pepparkaksbollar.

Tänkte bjuda på ett recept till. Igår kväll gjorde jag glögg- och pepparkaksbollar. Har inte smakat de än men har gjort dom förut så kan garantera att de är jättegoda! Sambon håller också med om den saken. Han mumsade på en förut. Känns som att jag göder honom medans jag själv försöker gå ner i vikt.



För att hitta receptet går du in på http://www.ogon.nu/ , därefter trycker du på fliken "Goda recept" och sedan till vänster på fliken "Godis". Såg dock nu att länken inte funkade. Har du problem med att få upp sidan kan du testa att skriva http://www.ogon.nu/templates/page.aspx?id=23&recipeid=274 . Har du problem med att hitta receptet så är det bara att säga till så ska jag lägga upp receptet här! Tog tyvärr ingen egen bild igår så jag har lånat bilden från deras hemsida.

Just nu sitter jag i soffan med spikmattan under mig som köptes i Ullared. Konstig känsla i början men lägger man sig i sängen och tittar på tv så är det faktiskt riktigt skönt. Har hållt på att somna flera gånger! Ha en bra kväll. //Erika

2 kommentarer:

  1. hej hopp! lägg gärna ut receptet..för den går inte hitta på länken eller om man går in på ogon.nu heller...
    kramiz sara

    SvaraRadera
  2. Då ska jag fixa det genast!

    Kram

    SvaraRadera