tisdag 24 november 2009

Jobba, jobba, jobba!

Full rulle är väl hur man skulle kunna beskriva denna dag. Först var jag med på 3 ställen i Norrköping och gjorde en bedömning av arbetsmiljön. Väl hemma igen var det bara att sätta sig och börja sammanställa. När det efter ett tag började kännas lite tungt i huvudet blev det ett magträningspass med mor. Inte helt lätt när man har två små hundar som kommer och vill leka hela tiden.


Efter träningspasset var man tillbaka vid datan igen för att fortsätta med sammanställningen. När klockan hade gått omedvetande fort och redan hunnit bli 18.35 var det dags för en promenad. Underbart att promenare i Mantorp tycker jag. Mycket roligare än hemma i Norrköping.


När jag kom hem för en andra gång var det dags att hoppa in i duschen, äta och sedan sammanställa det sista. Blev äntligen nyss klar! Yej för mig. Fick lite hjälp av Lennart på slutet. Eller hjälp och hjälp, han var i alla fall i närheten.


Nu ska jag bara ta det lugnt. Längtar så in i vassen tills helgen då man får börja göra lite fint hemma inför advent. Lovar att bilder kommer att komma på detta. Sov så gott allihopa! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar