tisdag 10 november 2009

Igår for jag, mamma, mormor och moster A iväg till G-kås i Ullared för att ta en "liten" shoppingtur. Innan lunch var det inte så mycket folk vilket gjorde att man hann handla det mesta. Så efter lunch räckte det med bara en liten korg. Fast den lilla korgen blev allt full den med. Är väldigt nöjd med mina köp. Handlade nog inget onödigt. Antar att man har börjar få in en Ullareds-rutin. Man vet vart det mesta finns och man är inte lika euforisk och ska handla allt man ser. Jag handlade bland annat..

* duschgrejer


* godis (dock ej till mig)


* träningskläder


* kläder till sambon


* filmer


* julsaker som exempelvis julgranskulor och belysning


* tallrikar


* dukar


Laptop skydd, köpte även denna i Ullared.

..och mycket mer. Fick även ett par vinterskor av mamma, tack! Förra vintern gick jag runt i gympaskor. Inte lätt att vara student.

Vinterskorna, dock lite mörkare än på bilden.



Idag har jag börjat på hemtentan i arbetsmiljö, gjort LIA-arbete, städat och gjort julgodis. Jag vet, det är kanske lite tidigt men älskar att pyssla! Dessutom går det bra att frysa in. Ska lägga upp bilder samt recept i morgon. Resten av kvällen ska jag äta majskolv och bara ha det bra. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar