fredag 6 november 2009

Musik

Har visst inte skrivit på några dagar. Kan inte skylla på att jag har haft jättemycket att göra. Visserligen har ju LIA:n startat men jag har även tagit igen mig lite efter de sista stressiga veckorna i skolan.

Idag har jag tvättat, planerat LIA, fixat träningsprogram och gjort en cd med bra träningsmusik. Det är otroligt vad lite bra musik kan göra en pigg och glad. Här kommer tips på låtar som verkligen piggar upp! (även när man egentligen inte tycker att vissa är särskilt bra märkte jag)

  1. Kung Fu Fighting (finns hur många som helst som sjunger denna)
  2. Burning - Alcazar
  3. Sång om ingenting - Kobojsarna
  4. Out of touch - Uniting Nations
  5. Start the fire - Alcazar
  6. Dragostea din tei - O-zone

I morgon blir det årets första julmarnad. Wohoo! Den går av stapeln i Vadstena. Slottet är otroligt mysigt att gå i. Har du inte besökt denna marknad någon gång så föreslår jag att du gör det.

Nu blir det en dusch och sedan lite film med Johan Falk, ifall sambon kan hålla sig vaken vill säga. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar