söndag 6 december 2009

Bowling

Är nyligen hemkommen efter att ha varit och tittat på min kusin A när han spelade en bowlingtävling. Det var första gången som jag har sett honom bowla och måste säga att jag är grymt imponerad. Bara 15 år och har redan varit nära att slå en 300-serie! Då ska tilläggas att han inte har hållit på så länge, typ 2,5 år tror jag. Blev även positivt överraskad av de fina priserna som de vinner. A vann ett nytt bowlingklot. Kommer ihåg när jag hade min pingiskarriär och vann skitpriser som sillburk och barnbestick.

A längst till höger.



Tyvärr blev inte bilderna så jättebra, skulle nog behöva den där kameran. Resten av dagen ska ägnas åt städning. Måste erkänna att jag inte är så pepp men det måste göras. Har tänkt att jobba stenhårt med LIA-arbetet i morgon och är det stökigt runt omkring mig kan jag inte koncentrera mig på arbetet.



Älsklingen mår mycket bättre idag och håller det i sig kan han nog till och med jobba i morgon. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar