fredag 4 december 2009

Sjuk sambo.

Då var man hemma i Norrköping igen. Har varit i Mantorp sedan i tisdags och gjort LIA-arbete. Skönt att komma hem till sina egna grejer. Tyvärr så är sambon sjuk, kanske svinis? Han har ont i kroppen, halsen och troligen feber. Tur på ett sätt att han blev sjuk nu så slipper han det till julen. Tror faktiskt att jag själv har haft svinis för förra gången jag blev sjuk hade jag med ont i halsen. Har inte haft det sedan jag opererade bort halsmandlarna för typ 3 år sedan.




Har fått lite mer Disney-porslin! Längtar till julafton då jag får använda det. Skulle nog dock behöva ett vitrinskåp till, fast det får inte plats just nu.



Idag ska jag för övrigt inte göra så mycket. Har arbetet lite men nu får det räcka för denna vecka. Kanske jobbar lite på söndag. Hoppas alla får en bra helg! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar