lördag 5 december 2009

Fönstershopping på stan.

Oj, oj, oj vad trött jag är nu känner jag. Har varit på stan med L från 10.00-16.00 cirka. Fötterna är helt slut känner jag. Men roligt var det. L skulle handla en massa julklappar så jag hjälpte henne lite med det då jag redan har handlat klart mina. Köpte dock julklapp till mig själv, d.v.s lite smink som jag har tänkt på i en månad att jag behöver. Måste säga att jag börjar bli riktigt less på att vara student. Börjar nu känna mig fattig! Så tråkigt när man exempelvis ser ett fint armband men inte kan köpa det, även om det är till ett billigt pris. Man måste verkligen prioritera. Visst kan man låna, men skönhetsting känns inte som någon bra anledning att låna till. Studieböcker i så fall.

Hittade en kamera som jag så gärna vill ha, Samsung ST50. Bilderna blev jättefina. Kanske ska önska mig den till min födelsedag men det känns som att det finns mer användbara saker som jag nog måste önska mig. Får låna A:s kamera ett tag till.


Älsklingen är fortfarande sjuk. Så köpte hem lite uppmuntring till honom. Han fick 2 filmer, godis, varmkorv (som han har tjatat om ett tag) och snus. Vi ska se den ena filmen idag, Flickan som lekte med elden. Köpte den på Media Markt för 88 kronor, lagom pris tycker jag. Nu blir det te! //Erika

1 kommentar:

  1. tack för en rolig dag gumman <3...ja va med helt slut när ja kom hem o sen satte svinsprutan sina spår med lite huvudvärk men släppte efter några timmar som tur va :P

    ja hoppas kameran e bra nu...ska se till att du får veta om de e värt att önska sig den sen :D

    puss o kram

    SvaraRadera