fredag 18 december 2009

Föreläsning.

Igår avslutade jag mitt projekt med att ha en föreläsning. Där gick jag igenom resultatet av arbetsmiljöundersökningen, ergonomi med hjälp av bilder ifrån när arbetstagarna i företaget själva arbetade, trafiksäkerhet, brandsäkerhet och första hjälpen. Jag visade även lite youtubeklipp med arbetsolyckor, trafikolyckor och en om rumsbrand. När själva föreläsningen var klar fick de övaframstupa sidoläge samt lite stretching. De fick även ut häfte med faktan ifrån föreläsningen och med stretchövningarna.





Fick mycket positiv kritik efteråt då de fick fylla i en utvärdering som handlade om hur kommunikationen har fungerat, hur föreläsningen var och hur de tyckte att det skrivna materialet var. Det var första gången jag hade en föreläsning. Kändes lite proffsigt med då jag visade min Power Pointpresentationtv:n.



Idag ska jag jobba vidare med rapporten. Det är det enda jag har kvar, förutom brorsan material om dataergonomi som han ska få nu när han kommer hem ifrån Sydkorea. Nu ska jag börja jobba! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar