måndag 7 december 2009

Min dröm..

.. är att vinna en stor summa pengar. Då kanske man skulle våga göra allt det där man har tänkt på, exempelvis starta företag och så vidare. Skulle jag vinna pengar, då snackar vi miljoner skulle jag:

* belata av mitt CSN-lån

* köpa bil till både mig och A

* ge pengar till familjen

* resa till Thailand

* köpa ett hus i Thailand, som jag skulle bjuda ner släkten till

* investera i A och T:s framtida uppfinning

* köpa ett hus och renovera det

* byta ut varje klädesplagg i garderoben

* shoppa i Ullared


Detta är nog de saker som jag först skulle göra. Brukar avsätta en liten slant till spel på V75. Försöker man inte kan man ju inte vinna! Då jag väldigt sällan (till skillnad från många i min ålder) sällan är ute och super lägger jag gärna en liten summa pengar till just spel.

Bild från A:s och min markbalkong i Thailand

Just nu tänker jag tillbaka på Thailand. Var lite anti till att resa till Thailand från början. Det kändes som att så många har ju varit där. Sen efter att jag och A var där fattar jag varför så många åker dit. Helt underbar natur och denna vänlighet. Och vilken service! Kom ihåg en gång när jag och A var ute och käkade runt 20.00 på kvällen. Vi kom tillbaka cirka 21.30 och till våran förvåning fick vi se att de hade städat rummet. Det kallar jag service! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar