lördag 26 december 2009

Hej då jul, välkommen nya liv!

Så var det över. Julen kom och julen gick, men oj vad trevligt det var. Maten blev dock en aningen försenad enligt planerad tid, var nog lite för optimistisk med tiden. Men alla, inklusive jag tyckte att det var värt att vänta på. För övrigt gick faktiskt ingenting åt fanders. Här är en bild på maten.




Nu börjar det nya livet. Har både ätit och druckit ihjäl mig av julens alla läckerheter känns det som. Min kropp skriker efter en förändring, och det ska den få! Varför vänta till nyår? Vill man göra en förändring kan man börja redan nu. Men först, ska jag se till att rapporten blir klar så att jag kan skicka den till min klasskompis som har fått ären att opponera på den. Förutom jälva rapporten så är det nog ca 27 bilagor till den, så det finns en hel del att läsa. Dags att börja skriva nu! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar