fredag 5 oktober 2012

Gardin

Idag bytte jag gardinerna i vardagsrummet. Har tidigare haft en mönstrad gardin i färgerna brun, grön och beige som har suttit uppe ända sedan jag flyttade in. Jag tycker att den gardinen är jättefin men då vardagsrummet går i röda, lila och svarta nyanser ville jag ha en liknande gardin. Men efter mycket letande tog jag det första bästa jag hittade som stämde något överens med den bild jag såg framför mig. Detta blev resultatet.



Jag vet inte riktigt själv vad jag tycker. Det är inte fult men jag hade nog velat ha en gardin i något mörkare röd. Denna heter "roströd" och har lite brunorange i sig vilket man kan se när det är riktigt ljust ute. Men jag tror att jag kommer att vänja mig för att sedan tycka att det är jättefint. Dessutom är de nya gardinerna lite kortare än de gamla vilket gör att fönstrena syns mer vilket gör att det inte bara är en "bytt gardin känsla" man får utan hela fönsterväggen ser annorlunda ut.

Men som sagt, det är inte fult så jag är nöjd! //Erika

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Tycker det ser snyggt ut ju!

    KRAMIZ <3

    SvaraRadera
  2. Vad bra! :-D Jag är nog ganska nöjd egentligen, behövde bara vänja mig lite tror jag :-) Kram! <3

    SvaraRadera