onsdag 31 oktober 2012

Tallrik blir snart tallfattig

Nu har jag diskat igen! Blev jätteglad då den tallrik som jag "halvtappa" höll, men såg sedan att den under i diskhon inte gjorde det. Så nu håller jag verkligen med Markus då han sa "Det blir ju billigare för dig att skaffa en diskmaskin" menat på att jag tar sönder så mycket när jag handdiskar att jag tillslut kommer att få köpa nytt.


Städningen gick i alla fall smärtfritt och kändes bra orkesmässigt. Nu ska jag se en film. Blir troligtvis en julfilm och lite glöggmys till det. Ha en trevlig kväll för det ska jag ha! //Erika

2 kommentarer:

  1. hemma är det glasen som går sönder innan de har hamnat i diskmaskinen....så nu har vi 6st glas kvar..(eller vi har fler men av just den sorten)

    Kramiz <3
    sara

    SvaraRadera
  2. Hihi skönt å höra att jag inte är ensam om att ta sönder glasen ;-) Det är väl därför de är så billiga, så att man inte ska bli helt förtvivlad när de går söndet :-)

    Kram <3

    SvaraRadera