tisdag 30 oktober 2012

Pysselsugen

Har varit så pysselsugen de senaste dagarna. Detta måste bero på kylan, mörkret och det lilla snöfallet som var för några dagar sedan. Det jag vill pyssla med är juliga saker och jag tänker tillbaka på julgodistillverkningen som jag hade här hemma förra året. Blev oerhört lyckat tycker jag själv. Dock ganska stökigt/kladdigt (erkänner att jag stod för mycket utav detta själv).


 
Bilder på ligan som var med förra året. Önskar nästan att det är december nu så att jag får börja julstöka! Fast denna gång är det nog bäst att jag fuskar lite och köper färdig risgrynsgröt.. //Erika

6 kommentarer:

  1. de va verkligen jätte mysigt :-)

    kram Lilly

    SvaraRadera
  2. Superkul var det, men nästa gång måste vi hjälpa dig att städa ju!!!
    Gröten var ju lite rolig ju :) hihi
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  3. Tror att vi är nya Björn ligan :)

    SvaraRadera
  4. Kul att alla verkar tycka att det var kul å mysig!

    Ja det snoddes ju två pallar med choklad i Linköping för inte så länge sedan så nu vill jag veta vem av er det var! :-P

    Kram

    SvaraRadera
  5. Haha!!!! Det var Emil tror jag ;) eller Lilly !!!

    // Emelie

    SvaraRadera
  6. Jag tror det är båda, Emil känner ju till Linköping å gav Lilly informationen. Emil körde lastbilen å Lilly lastade :-)

    SvaraRadera