onsdag 17 oktober 2012

Nu tar jag helg

Denna arbetsvecka blir tämligen kort för mig då jag är ledig torsdag och fredag. Jag, mamma och mormor ska åka ner till moster i Kvänum och vara där tills på lördag. Den speciella anledningen är att mormor fyller 80 i början av november och vi ska fira detta genom ett evenemang som äger rum på fredag då även kusin Pernilla hakar på. Återkommer med mer info och nog bilder om vårat lilla äventyr.


På tal om bilder, denna bild är relaterad till det kommande besöket i Kvänum. Men vad kan det vara för nått? Svaret får ni veta på lördag när jag kommer hem igen.

Känner verkligen att jag behöver åka bort och ladda batterierna samt bara va och ha det allmänt trevligt. Har sovigt väldigt hattigt en tid nu på grund av ond nacke. Det började på vänster sida och har nu letat sig till höger sida, förmodligen för att jag nu har överkompenserat med höger sida för att underlätta för den vänstra sidan. Detta har gjort mig lite smågrinig och jag känner mig ibland som en liten surgubbe, dock inget jag tar ut över andra vill jag bara påpeka.

Nu ska jag ladda inför lite diskning och städning. Alltid trevligare att komma hem till ett prydligt än stökigt hem. Ha en skön kväll! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar