måndag 29 oktober 2012

Hårresande

Jobbade första dagen sen i tisdags idag. Gick ändå bra trots att jag inte är helt "återställd" än. Har dock ett jobbigt lock i vänster öra som inte vill ge med sig. Pratar nog lite för lågt så folk hör inte riktigt vad jag säger, själv tycker jag att det ekar i huvudet varje gång jag pratar. Men det ger nog med sig snart.

Tittade igenom en mängd med bilder på datan igår. Allra roligast är nog att se alla frisyrer och hårfärger som folk har haft. Hitta några på mig själv.


Att skaffa lugg var nog den dummaste idén jag någonsin har haft. Tyckte i och för sig att det såg bra ut när både lugg och resten av håret var plattat, men då jag har självlockigt hår var detta en frisyr som var alldeles för jobbig att hålla efter.


Hittade också ett kort där jag har min naturliga hårfärg, vilket var för hur många år sedan som helst. Jobbar dock på att få tillbaka min naturliga hårfärg. Trivs i mörk hårfärg men ja, är man blond så är man blond. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar