onsdag 31 oktober 2012

Sällskap i badkaret

Har precis tagit ett bad då jag också insåg en sak. Jag måste skaffa mig en badanka! Jag tycker om att ta ett varmt bad då det också mjukar upp kroppen, men jag blir uttråkad så fort. När man var liten kunde man bada hur länge som helst men då hade man ju också sina så kallade badleksaker att sysselsätta sig med. Nu är det inte frågan om att jag ska ha en badanka som jag pratar med och gör roliga ljud till. Jag behöver bara något att pilla med.


För övrigt har jag fortfarande lite lock för vänster öra, men jag har inte lika ont längre. Kommer nog ta ett tag innan alla småkrämpor försvinner. Känner mig lite småseg nu men tänkte städa i eftermiddag. Får spela lite Corroded eller liknande så piggnar jag nog till! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar