måndag 19 oktober 2009

Brorsan har rätt!

Varje gång jag städar tänker jag på vad min bror sa en gång, "Du städar ju jämt!". Är faktiskt beredd att hålla med honom. Anledningen till dagens städning är att i morgon kommer I och S hit för att arbete med vårat grupparbete i hälsoekonomi. En ganska stor uppift och tyvärr är tiden för att arbeta med det alldeles för lite. Hmm den meningen kan inte vara gramatiskt korrekt..




När jag röjde hittade jag lite gamla bilder från den Fotografiska bildkursen i 2:an på gymnasiet. Det är något av det roligaste jag har gjort. Vi fick använda oss av riktigt gamla kameror som endast tog svart-vita bilder. Sen fick vi till och med framkalla filmen själva. Men skulle någon fråga mig nu hur man gör skulle jag förmodligen rekommendera en digitalkamera för att sedan göra bilden grå-svart på data. Nu är det dags för The 70s show. En av de bästa serier som finns! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar