tisdag 20 oktober 2009

Irriterande ting.












Denna dag har innehållit väldigt många irriterande moment.

1, Skulle öppna ett skåp för att ta ner en kaffekopp, knoppen gick sönder. Antagligen var det en spricka i den eller också har styrketräningen börjat ge resultat.

2, Öppnade en faktura som tydligen var en påminnelse. Visserligen bara på 50.- men lite irriterande ändå.

3, strax efter det skulle jag öppna paketet med mina efterlängtade filmer. 1 av 4 var rätt.. en av de filmer som var fel heter Flossie, en 70-tals svensk erotisk film. Vet inte vilket jag blev mest förvånad över, att jag hade fått fel film eller att någon verkligen köper sån skit? När jag sedan ringde deras kundservice var den för tillfället ur funktion. Ringde igen ca 16.03 och fick en vänlig röst i mitt örat som snällt berättade för mig att de hade stängt från 16.00.. !


Grupparbetet gick i alla fall bra och vi har kommit en bra bit nu vilket känns väldigt skönt. Har även fått praktik-plats på mina föräldrars företag då Kriminalvården sa nej. Ska försöka tänka på dessa två positiva saker. Värre kan ju dagen nästan inte bli i alla fall? //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar