torsdag 15 oktober 2009

Städ och pysseldag.

Idag har jag varit riktigt duktig. Har sorterat alla mina pysselsaker plus ljusstakar, servetter och annat dylikt som hör bjudningar till. För att få plats med allt blev jag tvungen att sätta in fler hyllor i garderoben. Sambon stod nervöst bredvid och trodde jag skulle ramla ner från pallen vilken sekund som helst. Jag klandrar honom inte, han har ju inte gett mig smeknamnet Fjant för inte. Vissa dagar är jag extremt klantig och har dessvärre haft en sån perdiod nu.



Ett av dagens pyssel var servettringar. Allt som behövs är band av något slag (helst med stålkant så att bandet håller sig på plats), limpistol och något att dekorera med. Jag valde torkad lime. Tyvärr är bilden lite suddig.



Tiden har minst sagt sprungit iväg så nu ska jag ta det lugnt och avnjuta en vitamindrink (ej med alkohol), släcka ner och tända min nya ljusdesign som jag också hann med idag. Höstmys!

Vitamindrinken innehåller banan, frysta jordgubbar och juice. Perfekt för att hålla förkylningar borta! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar