lördag 24 oktober 2009

Egna glasunderlägg.

Räkna, räkna, räkna.. Det är det ända jag har gjort idag känns det som. Fast det behövdes också då gruppredovisningen i hälsoekonomi är på torsdag nästa vecka. Men det ska nog gå bra känns det som.



Resten av kvällen kommer ägnas åt filmtittande plus grekisksallad, mums! Tänkte dela med mig av ett pyssel som jag gjorde för ett tag sen. Gjorde egna underlägg när jag köpte mitt nya skrivbord som jag inte ville fläcka ner med ringar efter kaffemuggar och dylikt.

Det som behövs till underläggen är någon typ av vaxduk, kartong och limpistol. Fungerar säkert med något annat typ av lim men tycker detta är bra då det verkligen håller! Det första man gör är att klippa ut den form man vill ha på underlägget (fyrkantigt är lättast), klipp ut en ca 2x2 cm större bit av vaxduken och limma sedan fast det på baksidan. Lycka till! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar