lördag 17 oktober 2009

IKEA

Idag blir det att ta tåget till Mantorp. Väl där blir jag upphämtad av mina föräldrar för att sedan dra in till Linköping och gå på IKEA. Tanken är att inhandla en liten bokhylla till kontoret som man kan ha pärman och dylikt i, plus ett till vitrinskåp. Just nu står det en bokhylla i vardagsrummet och med alla studieböcker som står i den gör att den inte riktigt passar in där den står just nu. Så den ska få en ny plats och det är på kontoret. Den tomma platsen som den lämnar efter sig ska det nya vitrinskåpet få.

Anledningen till att jag vill ha ett till vitrinskåp är min Disneyservis. För tillfället är den fortfarande kvar hos mina föräldrar men då vi ska fira jul här hemma i år kommer jag att behöva den. Allt står nerpackat kartonger så jag verkligen längtar tills jag får packa upp den! Tror jag kommer bli förvånad då jag knappt kommer ihåg hälften av alla delar som jag har av den.


Nu är det kaffedags! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar