fredag 16 oktober 2009

Vissen..

Usch säger jag! Har inte gjort mycket på min att-göra-lista då jag har ägnat typ hela dagen åt att försöka hitta LIA-plats. Fick tag i rätt person förut men hon skulle sluta om en vecka och trots att de var intresserade så hann dom inte för det var så stressigt osv.. Det är ju då man behövs!!
Ett av LIA-målen handlar ju till och med om stresshantering.
Nu har jag lagt mitt öde i Krimininalvården och hoppas att deras tänk är lite annorlund. Men detta gick inte heller smärtfritt, ingen ville direkt ta ensamt ansvar som handledare. Handledarens roll är egentligen inte så jättestor men många verkar tro att de måste hålla en i handen. Känner mig lite vissen som tulpanen på bilden men men, inte hänga läpp. Ska försöka städa så jag tänker på annat. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar