fredag 16 november 2012

Hemlisar

Nu har jag gjort iordning två hemliga påsar. Givetvis kommer jag att avslöja innehållet men ni måste ju få bli lite nyfikna ett tag först.


Börjar fundera på om det är dags att skaffa ny kamera. Väldigt sällan blir bilderna skarpa (ja jag har torkat av linsen) och då fast att jag prövar de alla olika inställningar som finns. Men det är väl som med mobiler, de fungerar som allra bäst bara ett kort tag efter det att man har köpt dem. Då jag ändå har haft denna i några år så kan det ju också vara så att den har råkat bli tappad en eller två gånger..

Resten av kvällen blir lugn. Ska se en film nu hade jag tänkt men kan inte riktigt klura ut vad. Har en del nya thrillers och skräckisar men jag känner nog mer för en komedi just nu. Får klura lite till på detta. Önskar er alla en trevlig kväll! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar