fredag 23 november 2012

Lyckat firande

Nu är jag hemma igen efter ett härligt firande av Kents födelsedag. Är så himla mätt! Maten var som jag trodde underbart god. Vi käkade medelhavsbuffe som var köpt från Östenssons i Skänninge. Gillar verkligen Östenssons då de har så mycket egna röror och bra festmat.





Den "lilla" påsen som brorsan fick av mig innehöll stora handdukar som han hade önskat sig. Gav honom också en plåtburk som jag hade fyllt med hemmabakta chokladsnitt samt brödpinnar och någon form av torkat kött. Då han är väldigt matintresserad (alltså gillar att laga mat) tänkte jag att detta kunde vara kul för han att testa. Det är ju inte saker som man går och köper sig själv allt för ofta.




 Saken som beskrivs med ledtrådarna inte svensk, hård men ändå mjuk var..


..en ananas! Tänkte att han har mer nytta av en ananas än av blommor. Dessutom en ganska oväntad sak att få, också en liten kul grej att ge bort.

Resten av kvällen blir inte allt för långlivad. Drar vid nio i morgon till mamma och pappa då jag och pappa ska bygga en ramp till servicebilen. Men mer om detta i ett annat inlägg. Ha en fortsatt trevlig kväll! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar