måndag 12 november 2012

Ullared

Då var allt uppackat! Alltid lika trevligt med en tripp till Ullared. Det var inte tokmycket folk men som vanligt en del trängsel här och var. Handlade en del träningskläder, presenter, pysselsaker som fina band osv, filmer (börjar bli ont om plats nu), tofflor plus en del roliga samt bra att ha saker. Hittade också en sak som jag tyckte var ganska smart.


Det smarta med detta datumljus är att det är i en glasbehållare och man behöver alltså inte skaffa en hållare till själva ljuset. Tror att detta ljus blir mer lyckat än det jag hade förra året i form av en tomte. Det hela slutade med att jag inte kunde elda det då färgen på det "sprakade" och lågan blev farligt hög.

Har också idag bestämt en onsdagsfika med Sara. Äntligen! Våra senaste dejter har blivit inställda pga sjukdom. Men på onsdag ska hon äntligen få sin present som jag köpte till henne när jag var i Lidköping för ett tag sedan.



Har busat lite med den sista bilden. Hmm, vad kan detta vara?  //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar