tisdag 6 november 2012

Nytta före nöje

Det är nog inte meningen att jag ska se filmen "Tillfällig fru sökes". Minns att jag och Emelie såg den på bio för massor utav år sedan och då tyckte vi att den var ganska kass. Men strax därefter såg jag den igen hemma med någon annan som ville se den och tyckte då att den var bra (också ganska märkligt att vissa filmer gör sig bättre på bio än andra). Nu har jag försökt att få tag på den filmen hur länge som helst utan att lyckas. Strax innan klockan fem idag såg jag att den gick på tv men givetvis hade den börjat klockan tre så det var ingen idé att sätta sig och se de sista tio minutrarna som var kvar.


Det ironiska är att det första jag gjorde idag när jag kom hem från jobbet var att träna efter ett väldigt långt uppehåll på grund av sjukdom. Att jag skulle göra detta precis samma dag som jag hade chansen att se just denna film som jag har letat efter i ett par år (jag skojar inte) måste vara en på miljonen. Detta är ingen film som visas på tv med jämna mellanrum.

Men, det känns bra ändå. Tycker mest att det är skrattretande och är inte särkilt upprörd. Dessutom kändes det oerhört skönt och kul att träna. Gissar på att jag kommer ha väldigt ömma magmuskler i morgon. //Erika

2 kommentarer:

  1. den går inte se på play då tror du? kramiz Sara

    SvaraRadera
  2. Hmm det kanske den gör? Fast frågan är om man måste ha sånt där konto som man betalar för då? Vet att jag skulle kolla nått vanligt program nån gång men då var man tvungen att ha premium eller nått sånt, vilket givetvis kostade.

    Kram!

    SvaraRadera