tisdag 27 november 2012

Kluven

Köpte en ny ljusslinga idag då den jag tidigare hade som låg i fönstret inte ville vara med längre. Eller rättare sagt halva av den. Dock hade den ljusslingan som jag köpte ett starkare och kallare ljus och det såg bara konstigt ut när den låg i fönsret. Fick det inte heller att se riktigt estetiskt snyggt ut. Då gjorde jag på detta vis.


Vet inte riktigt vad jag själv tycker. Den hade gärna fått vara typ två decimeter längre så att den sista biten på högersidag också fick lite ljus. Fördelen blev dock att ljuset inte blev lika starkt och det lyser upp fönsterpartiet finare än med den tidigare ljusslingan. Genom att gömma slingan bakom gardinen blev ljuset heller inte lika kallt. Tänkte att jag kör på detta ett tag för att se hur det känns. Vad tycker ni? Fint? Konstigt? //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar