torsdag 8 november 2012

Kom och fynda

Det är ingen nyhet att jag är lite smågalen i att se film. Ser nästan hellre en film än att titta på tv, tycker det är mest skit på tv:n ändå. Jag vill passa på att tipsa om att discshop har nu en lagerrensning vilket innebär nedsatta priser på en hel drös utav filmer. Kika in på denna länk http://www.discshop.se/filmer/lagerrensning_film/C1016?&type=campaign&list=movies&campaign_id=1016&view=1&rec=200

I söndags var jag och mamma på Media Markt i Norrköping och jag "råkade" få med mig dessa filmer hem.


Step brothers, en utav mina favoritfilmer! Om man som jag har lite av en speciell och i vissa fall barnslig humor är denna oerhört rolig. Tror inte jag har sett en enda dålig film med Will Ferrell.

Doghouse, är en komisk skräck. Gillar man zombies och även här ganska enkel och "dålig" humor är detta en perfekt film för de dagar man inte riktigt har hjärnan med sig.

Boogeyman, en skräckis som jag inte har sett så denna får jag återkomma med.

Zonen, svensk thriller som gick från den senare delan utav 90-talet. Inte heller denna har jag sett men den verkade bra med en hel del kända skådisar som bland annat Peter Haber.

Nej vet du vad, nu ska jag ta och se en film! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar