onsdag 21 november 2012

Tidsbrist

Jag är verkligen inte en sådan människa som kan ha varje timme planerad varje dag, dvs alltid ha fullt upp med stora som små ting. Två stora birdagande faktorer är att jag dels trivs så bra hemma och tycker verkligen att det är skönt att komma hem och för det andra så tycker jag faktiskt om att umgås med mig själv. Det jag menar är att jag får inte panik av att inte umgås med andra människor eller av att inte ha nått att göra. Vid de tillfällen som jag inte har nått speciellt att göra är oftast då jag gör nödvändiga (och roliga saker) som att städa, träna eller se en film. Nu känns det som att det var hur länge sedan som helst som jag hade en oplanerad dag.

Men jag tror att cirkeln av att jobba, komma hem för att sedan direkt dra iväg, komma hem och varva ner en timme eller två för att sedan gå och lägga sig snart kommer att brytas. Hoppas ingen missförstår mig för jag tycker verkligen om att göra saker samt att träffa människor, jag längtar bara efter lite mer tid för mig själv för att kunna storstäda, småpyssla och träna.



Avslutar detta inlägg med dessa två bilder. Är verkligen supernöjd med hyllan över tv:n! Krukorna köpte jag i Falköping men de fanns att köpa i Ullared så de går säkert att få tag på här i närheten också. Ljuslyktorna med stjärnor införskaffade jag och mamma idag på Rusta, säljes i 3-pack. Verkligen prisvärda! //Erika

5 kommentarer:

  1. Fiint :)

    Pöss // Emelie

    SvaraRadera
  2. Tack! Det blev supermysigt =)

    Pöss

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅ de där vart ju skitar snyggt ju...duktig du är..själv har jag roat mig med att sätta upp insysnskydd på badrumsfönstret.

    Kramiz

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅ de där vart ju skitar snyggt ju...duktig du är..själv har jag roat mig med att sätta upp insysnskydd på badrumsfönstret.

    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Tack! Är nästan så att jag själv känner mig lite duktig när jag står å beundrar det ;-) Ah det får jag kolla och kika på! Blev säkert görsnyggt :-) Kram

    SvaraRadera