onsdag 14 november 2012

Presenten te Sara

Har haft härligt fikabesök av Sara. Dags att avslöja vad bilden jag la upp igår egentligen är för något.


När jag såg denna tänkte jag direkt, Sara! Den bara talade med mig och sa att denna måste Sara ha och jag höll verkligen med den. Tyckte också jag var lite rolig då jag sa att hon fick ta den lite som plåster på gallan. Men också givetvis för att hon är en underbar vän.

Förutom att fika blev jag också spådd med tarotkort. Lite roligt när ett kort som bland annat betyder envishet ständigt dök upp. Brukar ju säga att e:et i Erika står just för envishet. Överlag kan jag säga att min framtid ser ljus ut och att en det saker som jag själv har kommit fram till kommer att gå vägen. Dessutom kommer ödet att föra med sig mitt livs kärlek och giftermål. Spännande! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar