söndag 22 augusti 2010

35 sidor

Är nu uppe i 35 sidor på rapporten. Duktigt av mig måste jag säga! Det bör också nämnas att jag sällan skriver om onödiga saker och alltid försöker att skriva en rapport med de två ledorden kort och konsist. Det jag har skrvit om nu är resultatet och diskussionen med rekkomendationer. Har nu avslutat arbetet för dagen då jag känner att jag håller på att bli ordblind, trots att jag har rättstavningsprogram! Det jag har kvar att göra är framsida, sammanfattning, innehållsförteckning samt beskrivningsdelen som förklarar bl.a. syfte och mål med projektet. Ska också göra några bilagor men de får komma efteråt.

Hoppas (och ska) bli klar med rapporten i morgon hade jag tänkt. Tog en väääldigt lång sovmorgon idag men det får bli att gå upp innan tuppen i morgon. Ska eventuellt hinna med att städa också. Anders börjar jobba kvällsskift i morgon igen. Brukar passa på att städa när jag är ensam hemma på eftermiddagar och kvällar. Då har man ingen som "stör" så att säga.

Hoppas att alla har haft en bra helg! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar