måndag 30 augusti 2010

Kör bara!

Har funderat lite på det här gällande att gå ner i vikt och att ha planer och metoder osv. Jag tror att jag krånglar till det mer än jag behöver. Bara själva "förberedelserna" är nog en grej som kan göra att man inte tar tag i det för man tänker typ "Jag orkar inte göra det där nu, jag gör det i morgon", och så får man vara tjockis en dag till. Vilket iofs sen kan resultera i att det går en månad utan att man gör förberedelserna. Nej fan, jag kör på bara!

Gå ner i vikt vet jag ju hur man gör så det ska inte vara några problem. Handlar ju bara om att ändra vanor och att eventuellt prioritera lite anorlunda en tid fram över. Får ha denna bild som inspiration. Tror den är från 2007 och jag vägde lite under 70 kg. Väger väl typ 78 kg nu, vägde som mest 86 kg så har i alla fall gått ner 8 kg. Hipp hipp hurra för det! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar