lördag 21 augusti 2010

Radering av inlägg

Tänkte ta bort två av mina inlägg p.g.a. efterföljderna tyvärr. Men jag hittar inte vart detta görs?? Hittade bara hur man kan ta bort kommentarerna. Överlag är just denna "leverantör" av blogg lite knölig ibland tycker jag.

Inläggen gäller de två under inlägget med namn Choklad. Om kommentarer dyker upp på dessa två kommer de att tas bort för att inte skapa mer oroligheter. Jag hoppas att jag i framtiden kan slippa göra folk upprörda, då det sällan är min mening. //Erika

3 kommentarer:

  1. Sara hjälpte mig att ta bort dom, så nu är de borta. Yej och tack Sara! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Stå på dig kusin. Grejjen med en blogg är att man styr över den själv och kan lägga ut och ta bort precis vad man vill. Tycker jag inte om vad du skriver så struntar jag i att läsa den bara. Men oftast skriver du ju tänkvärda saker! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för stödet och jag håller fullständigt med dig! Det oturliga i det hela blev ju att jag var tvungen att ta bort själva inlägget om förklaringen också och tyvärr vet jag inte om personen det var riktat till hann läsa det. Men men, det är uträtt ändå tack och lov!
    Kram

    SvaraRadera