fredag 27 augusti 2010

Hälsofrämjande idéer

Innan skolan slutade hade jag drösvis med idéer om hur man skulle kunna sälja produkter och tjänster som har med hälsa att göra. Dessa idéer kom dock av sig då jag fick jobb inom mitt yrke så fort. Men i och med att det börjar dra sig mot höst nu passar det perfekt att ta nån eller ett par timmar de lediga dagarna och fundera vidare på dessa idéer. Har på allvar börjat komma igång med en idé som jag ska förverkliga tillsammans med mamma. Vad det är säger jag inte, men har du tur kanske du får ingå i testpanelen. Prototypen beräknas vara klar till början av december. Det jag har funderat på är ifall man skulle söka något typ av patent? Tråkigt om andra får nys om idén och snor den. //Erika

4 kommentarer:

  1. Jag kan vara testkanin!! :)

    /Johanna

    SvaraRadera
  2. Kanon! Jag lovar att det inte är nått som direkt kommer att ge dig ångest eller så ;)

    SvaraRadera