torsdag 26 augusti 2010

Nuvarande vikt? Vem vet!

Nu har jag varit duktigt och gjort lite extraarbete gällande projektet. Beställaren ville även ha rapporten på en powerpoint. Men nu är gratisarbetet slut!

Blev tidigare idag uppringd av en tjej som gick i samma klass som mig på hälsoutvecklarlinjen. Hon skulle ha lönesamtal idag och ville veta lite vad min lön ligger på osv. Håller tummarna för att det gick bra för henne! Alltid kul om man kan hjälpa till.

Fick också frågan om hur det går för mig att gå ner i vikt. Kom då på att jag inte har skrivit så mycket om detta den senaste tiden, med trolig anledning att jag inte har gjort några direkta nya ansträngningar gällande att gå ner i vikt. Ska dock ta och sätta mig ner och fundera på detta och se hur jag ska göra samt vad jag ska ha för några mål. Har inte känt mig helt 100% frisk till och från men ikväll ska jag fasen köra dansmatta! Blir man sjuk så är det väl bara bra om kroppen driver ut skiten.

Nu ska jag ta en paus ifrån skrivandet, har i stort sätt hållt på med dataarbete hela dagen. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar