söndag 29 augusti 2010

Vinnaren blev..

..gardinen till vänster! Resultatet blev en vinst på 4-1. Sorry Lilly *blink*. Tack till alla som var med och gav sin åsikt!



Nu kommer ju nästa fråga, ska jag ha panellängder eller kappa?? De gardinerna som sitter uppe nu är i kappor och de jag brukar ha till jul är panellängder så vilket som passar egentligen. Problemet kan nog dock bli att om jag köper gardinerna på kappmetervara (vilket ger minst arbete vid symaskinen) så är de bara 37 cm har jag för mig. Då mina fönster är ganska stora kan det se lite tanigt ut. Men jag tror att jag får rådfråga mamma om denna fråga.


Dagens planer är att ta en tripp in till Hageby centrum. Anders ville kolla på lite böcker osv. Det blir en lagom söndagsaktivitet. Ska eventuellt skissa lite på ett "manus" inför ett kommande telefonmöte med min uppdragsgivare. Vi ska diskutera hur vi ska gå vidare efter det resultat som kom fram i samband med observationerna. Men det ska nog gå bra. Önskar alla en trevlig söndag! //Erika

4 kommentarer:

  1. Längder! Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Ja jag tror det blir längder. Då är det i princip bara att köpa, hämta, packa upp och sätt upp. Sen är det klart! Minsta motståndets lag :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. men va fan ;)jaja ja får väl ta de andra då :P haha

    SvaraRadera
  4. Ja gör det! De finns på www.jotex.se :)

    SvaraRadera