onsdag 4 augusti 2010

Låg äckelgräns

Har konstaterat (igen) men denna gång på allvar, att godis och sötsaker inte är så gott som man egentligen tror. Blir ofta äckelmätt på godis. I och för sig kan ju detta bero på att man äter en gnutta för mycket men för varje gång så blir "äckelgränsen" allt lägre och lägre. Inget jag klagar på dock!

Köpte lite saker på marknaden. Men det var så mycket folk och för varmt att det blev jobbigt på slutet. Men nu har jag i alla fall varit där och är nöjd ändå! I morgon ska jag äntligen fixa håret hos Lilly i Mjölby. Senast jag var där tror jag var 23 januari så det behövs verkligen. Anledningen till att det har gått så lång tid är att när jag har haft råd har jag inte hadt tid, och när jag har haft tid har jag inte haft råd. Sådan är världen för den som studerar! Men imorn smäller dett, yej!

För övrigt händer inte så mycket idag. Hoppas på att bli miljonär på V64 eller Lotto. Chansen är nog dock störst på travet. Hoppas att ni alla får en trevlig kväll! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar