måndag 23 augusti 2010

Att skapa en positiv inställning

Har nu skrivit klart rapporten, 43 sidor blev det allt som allt. Har skickat den till firmans datatekniker så att han får kolla över layouten och se om jag eventuellt har missat något. Hoppas på att kunna skicka iväg rapporten idag till teknikerna samt min uppdragsgivare. Det fanns önskemål från teknikernas sida om att få veta resultatet, vilket jag också tycker är en rättighet. För att göra bilden och upplevelsen av hälsoprojekt positiv är det alltid bra att alla får ta del av resultatet, annars kan den som har deltagit ställa sig frågan "Jaha, och hur blev det med det där vi gjorde nu då?". Detta kan i sin tur leda till en negativ reaktion nästa gång ett hälsoprojekt ska genomföras. Dock har jag 3 bilagor kvar att göra men de får jag ta senare.


För övrigt är dagens planer att städa köket och sedan ta ett varmt bad med ansiktsmask och bara skämma bort mig själv!
Vill klargöra att det är inte jag som har gjort bilden, men jag tyckte att den var lite rolig samt passade bra i detta sammanhang. All cred till dess skapare. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar